Subject: Vastus esitatud seisukohtadele OÜ Utilitas Wind Saare-Liivi meretuulepargi KMH kohta
From: "Kristiina Nauts" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>, "Lembe Reiman - MKM" <[email-masked]>
Cc: "Riin Kutsar" <[email-masked]>,"Liina Roosimägi" <[email-masked]>, "Adeele Vesingi" <[email-masked]>, "Merilin Kraun" <[email-masked]>
Date: Tue, 3 Jun 2025 15:42:18 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Täname Teid esitatud seisukohtade ja tähelepanekute eest Saare-Liivi
meretuulepargi keskkonnamõju hindamise aruande kohta. Manusest leiate
vastused Teie poolt esitatud seisukohtadele.

Heade soovidega

Kristiina Nauts

Arendusjuht/ Head of Development

OÜ Utilitas Wind

Tel:

 <tel:+372%20551%202260> +372 551 2260

Maakri 19/1

,

10145

Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.utilitas.ee/>

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed. Kui olete e-kirja
saanud eksituse tõttu, palume Teid viivitamatult kirja saatjaga ühendust
võtta ja e-kiri koos lisadega kustutada, tegemata sellest koopiaid või
kasutamata seda mistahes muul viisil. This email and all attachments are
confidential. If you have received this email by mistake, please notify
the sender immediately and delete the email without copying or using it by
any other means.